Teknoloji

L’Oréal Grubu çığır açan çevresel su teknolojisi girişimi Gjosa’yı satın aldı

72 olimpik yüzme havuzuna eşdeğer su tasarrufu sağlayan buluş

L’Oréal Grubu, su fraksiyon teknolojisine öncülük eden İsviçre merkezli Gjosa şirketini satın almak için anlaşma imzaladığını duyurdu. L’Oréal Grubu, daha önce Gjosa ile yaptığı ortaklıkla, 2021 yılında TIME Dergisi tarafından “Yılın En İyi Yeniliği” seçilen L’Oréal Professionnel Water Saver profesyonel duş başlığını piyasaya sürdü. Gjosa tarafından patenti alınan ve L’Oréal’de kullanılan su fraksiyon teknolojisi ‘Oréal Water Saver, kuaför salonlarının su tüketimini %69’a kadar azaltmasına ve müşterilerine keyifli ve etkili bir saç yıkama deneyimi sunmasına olanak tanıyor. Sürdürülebilir duş başlığı, 2023’ten bu yana Avrupa ve Orta Doğu’daki 10.000’den fazla profesyonel kuaförde kullanılarak 182 milyon litre su veya 72 olimpik yüzme havuzuna eşdeğer su tasarrufu sağlandı. Önümüzdeki yıllarda bu yenilik dünya çapında 200 binden fazla sinema salonunda gösterilecek.

L’Oréal Cluster, kendi risk sermayesi fonu “L’Oréal Development için İş Fırsatları (BOLD)” aracılığıyla Gjosa’ya ilk yatırımını 2021 yılında yapacağını duyurdu. Bu satın almayla L’Oréal Kümesi, su yönetimine kapsamlı ve bilime dayalı bir yaklaşım da dahil olmak üzere “Gelecek için L’Oréal” Sürdürülebilirlik Programına olan bağlılığını daha da güçlendirdi ve bilim dünyasına L’Oréal Grubu’nun faaliyetlerinin önemli olduğunu hatırlattı. gezegenimize saygı gösterin.

L’Oréal Grup CEO’su Nicolas Hieronimus, “Gjosa’yı satın almak, sürdürülebilirliği doğrudan ürün ve hizmetlerimize entegre etmemizi daha da güçlendirecek. Su tasarrufu teknolojisini yeni formülasyonlara ve tekno-güzellik yeniliklerine sorunsuz bir şekilde entegre etmemize olanak tanıyacak. Birlikte; “Sürdürülebilir güzellik çözümlerini hızla büyütecek ve tanıtacağız. onları daha geniş güzellik ekosistemine aktarıyoruz.”

“2030 yılına gelindiğinde dünya nüfusunun yaklaşık %60’ının su sıkıntısı çekmesi bekleniyor. “Bilim ve teknolojiyi birleştirmek, bu değerli kaynağı koruma çabalarımızda hayati bir rol oynayacak.” Barbara Lavernos, Grup Araştırma, İnovasyon ve Teknoloji Sorumlusu, L’Oréal “Hem L’Oréal hem de Gjosa, değerli su kaynaklarını korurken dünyanın dört bir yanındaki insanlara en iyi güzellik deneyimlerini sunarak çevreye tutkuyla bakıyor. Gjosa’nın resmi olarak L’Oréal’e katılmasıyla araştırma ve yeniliği hızlandırabiliriz. Profesyonel ve tüketici pazarları ” Müşterilerimize yönelik daha yenilikçi ve sürdürülebilir tekno-güzellik çözümleri ile pazara açılabiliriz. Gjosa’yı ailemize davet etmekten heyecan duyuyoruz” dedi.

L’Oréal Grubu’nun en önemli iş ortağı olduklarını belirterek, su tasarrufu konusunda mevcut başarıyı geliştirerek, yeni kullanım senaryolarına ve yeni uygulamalara dönüştürmeye çalıştıklarını ifade etti. Amin Abdulla, Gjosa Kurucu Ortağı ve Yönetim Kurulu Üyesi“Ortaklığımız başından beri son derece açık ve işbirliğine dayalıydı, dolayısıyla L’Oréal Grup ailesinin ve kültürünün bir parçası olmak çok heyecan verici” dedi.

Gjosa CEO’su Laurent Manca“L’Oréal’in güzellik pazarındaki liderliğini Gjosa’nın su tasarrufu teknolojilerindeki temel uzmanlığıyla birleştirmek, güzellik endüstrisinin sürdürülebilir teknolojide büyük ölçekli dönüşümüne katkıda bulunacaktır” dedi.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

haber-celikhan.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu